Korte films – Lezing (inmiddels verlopen).

Home » Nieuws » Korte films – Lezing (inmiddels verlopen).

Korte films – Lezing (inmiddels verlopen).

Deze lezing werd gegeven op:
21 februari  2018        19:30 uur

Tijdens de eerstvolgende lezing (21 feb) wordt een aantal korte films uit het archief van de Helderse Historische Vereniging vertoond. Gevarieerde onderwerpen uit het verleden zullen de revue passeren. Wees er snel bij, want de ervaring leert dat de meeste lezingen snel zijn uitverkocht! Kaarten a euro 3,50 (inclusief koffie) kunnen worden besteld via de bibliotheek:
De films worden vertoond in ZAAL 7 van de Bibliotheek van Den Helder, School 7. Adres: Weststraat 110 A, 1781 BZ Den Helder

Over de spreker
Deze presentatie werd samengesteld door Jan de Vrij in nauwe samenwerking met Bert Weerstand en Gouke Geus. Jan heeft door de jaren heen vele meters film beoordeeld en heeft waardevolle passages weten te archiveren

Korte-films-Klein.jpg