Ledeninformatie

Home » De HHV » Ledeninformatie

Als u lid wordt van de Helderse Historische Vereniging (HHV) wordt u op de hoogte gehouden van historische wetenswaardigheden
over de gemeente Den Helder.
U ontvangt als lid vier keer per jaar gratis het blad “Levend Verleden”. Tevens ontvangt u als lid van de vereniging op sommige boeken korting op de door ons uitgegeven boeken!
Bovendien steunt u de vereniging zodat wij met onze vrijwilligers een bijdrage kunnen leveren aan het onderzoeken
en vastleggen van onze historie.
Om u als lid nog beter van dienst te kunnen zijn, is de HHV op zoek naar nieuwe vrijwilligers die hun bijdrage willen leveren aan de HHV.
Dat kan van alles zijn.
Het zou fijn zijn als we u met uw interesse in de historie van Den Helder mogen ontmoeten.
Wij maken u graag wegwijs in onze mogelijkheden! We zijn met name bezig met genealogie, fotobeheer en opslag,
selectie en montage van film- en audiofragmenten en archivering.
We ambiëren onder andere om meer te doen op het gebied van archivering en rondleidingen. Misschien heeft u zelf een goed idee om bij te kunnen dragen! Heeft u interesse of wilt u meer weten, maar bent u vooral enthousiast om zich in te zetten voor de historie van onze mooie stad, meld u dan aan bij de voorzitter, of met het contactformulier, of laat u  informeren door een van onze actieve vrijwilligers!