Geluidsfragmenten

Home » Historisch archief » Geluidsfragmenten

In onderstaande documenten vindt u alle geluidsfragmenten. In de lijsten staan tegen de 4000 audio-fragmenten.
Indien u hiervoor belangstelling heeft kunt u contact opnemen met ons.
Klik op één van de onderstaande linken om alle bestanden in die lijsten te bekijken.
Elke 1e van de maand worden er weer 10 nieuwe geluidsfragmenten op de site gezet uit die onderstaande lijsten .
Klik op “►” om het fragment af te spelen.

301A “Bromfietsclub de Lange Jaap met dhr Musschenga, Tjibbe Bijlsma predikant te Den Helder”

302A “Veehouder Visser Spoorgracht, Veehouder A vd Vlies”

303A “Huisduiner tram met Cees Makelaar, 50 jaar plattelandsbond Den Helder”

304A “Nostalgische avond 18 oktober 1986″ van Nostalgia door Marinus Vermooten.”

305A “Boerenfamilie Bonselaar, Voetbalclub Bolletje met C Schilder”

306A “Slagerij Leibbrand, weekjournaal 6 tm 13 oktober 1953, dhr Kamper over de visserij in vroeger jaren”

307A

308A “Nutskleuterschool de Zonnebloem mmv A Voorbergen en mw Veenendaal, Fort Erfprins mmv GJ Wolters P vd Pol G Kooiman”