2015-1

Voorlichters Projectwinkel Stadshart

In januari 2015 verhuist de projectwinkel van de Beatrixstraat naar de Spoorstraat. Als u het leuk vindt om toekomst en verleden aan elkaar te verbinden en te horen wat men van onze stad en haar historie vindt, kom eens bij de HHV langs. Maak een praatje en wordt ambassadeur voor de HHV. Geschiedenis leeft door te luisteren en te vertellen.

Openingstijden projectwinkel:

Zaterdagen van 12.30 uur tot 15.30 uur

2014-2

Bezorgers Kwartaalblad ‘Levend Verleden’

Vele handen maken licht werk. De groep vrijwilligers die 4x per jaar ons kwartaalblad in Den Helder en Julianadorp bij de leden in de bus doet wordt geleidelijk aan wat ouder en ook wat kleiner. Dus wie helpen af en toe een handje. Gratis bezorgen door de bezorgers scheelt veel portokosten! Wilt u als lid ook actief zijn voor de HHV zijn, meldt u dan via CONTACT op deze internetsite aan.

2014-1

Vrijwilligers die interesse hebben in de geschiedenis van (de bewoners van) de gemeente Den Helder en die de HHV willen assisteren zijn altijd van harte welkom!

Op deze site en in ons beleidsplan kunt u zien wat wij allemaal doen, er is zeker ook voor u iets bij. Wilt u een actief lid van de HHV zijn, meldt u dan via CONTACT op deze internetsite aan. Maar een reactie op een andere wijze mag uiteraard ook, kom bijvoorbeeld op dinsdagmorgen in School 7 bij ons langs.