Winkelwagen: aantal items: 0 | prijs: | Bekijk winkelwagen
Den Helder op 53° Noorderbreedte

Vanaf 18 november verschijnt de dertigste uitgave in de Historische reeks van de Helderse Historische Vereniging. Het boek “Den Helder op 53° Noorderbreedte” is geschreven en samengesteld door Rens Schendelaar, bevat ruim 200 pagina’s en is ruim geïllustreerd.
In het boek wordt de historie van Den Helder, Huisduinen en Julianadorp beschreven in niet minder dan honderd hoofdstukken. De onderwerpen variëren van de oudste archeologische vondsten in Julianadorp tot de huidige stadsvernieuwing in het centrum.  Maar ook onderwerpen als Helderse topsporters met Edith Bosch en Jorina Baars, en de bands G’rage en Van Dik Hout worden in het boek beschreven.
De publicatie is verkrijgbaar bij de Boekhandel Bruna in Den Helder en Julianadorp. Of via de Helderse Historische Vereniging (zie website). De aanschafprijs van het boek bedraagt € 20,= exclusief eventuele verzendkosten.
Leden van de Helderse Historische Vereniging krijgen € 5,= korting op de aanschafprijs. Er wordt hiervoor een aparte verkooplocatie bekend gesteld omdat we - door de coronamaatregelen - niet in school 7 terecht kunnen.

Alleen voor leden van de Helderse Historische Vereniging is het boek vanaf donderdag 19 november t/m zaterdag 21 november tussen 10.00 - 15.00 uur voor met € 5,=  korting te koop. Leden kunnen hiervoor terecht in de Beatrixstraat nr. 60C  (de oude zaak van bakker Dunselman).

Prijs € 20,00
Aantal