“Uit beeld” een prachtig fotoboek over Den Helder
06-11-2018 00:00:00

Het boek “Uit beeld”, zal op 14 november a.s. verschijnen. “Uit beeld” is een rijk geïllustreerd boek dat 240 pagina’s beslaat. Het is een boek waarin verhalen van Jan T. Bremer die in de afgelopen jaren in de Helderse Courant verschenen, zijn gebundeld. De zevenentachtig  korte nostalgische verhalen zijn prachtig geïllustreerd met vele historische foto’s aangevuld met actuele beelden van de Fotowerkgroep Den Helder. Het boek toont Helders erfgoed dat in de naoorlogse periode, met name tijdens de wederopbouw, verdween. In deze uitgave van de Helderse Historische Vereniging (HHV) wordt vooral door middel van foto’s een beeld geven van het mooie historische Den Helder maar laat ook zien hoe mooi Den Helder nu weer is.

Tijdens de algemene ledenvergadering van de Helderse Historische Vereniging op 13 november, wordt het boek gepresenteerd aan haar leden. Vanaf dat moment betalen leden, bij aanschaf via de HHV, 15 euro, exclusief verzendkosten. Het boek is vanaf 14 november te koop in de Bruna boekwinkels voor 20 euro. Een geweldig cadeau voor de feestdagen!